شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ /
409
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
126 بازدید
۰

خانی: قراردادهای گذشته تبدیل به چالش برای استقلال شده است

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: قراردادهایی که در گذشته بسته شد چالشی برای باشگاه استقلال است.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا خانی بعد از جلسه با خطیر مدیرعامل و پیشکسوت استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبی بود و موضوعات برای حمایت از تیم مطرح شد. خود من ابتدا یک هوادار استقلال هستم بعد عضو هیأت مدیره باشگاه؛ موضوعی هم که از سوی من مطرح شد مربوط به آقاجواد نبود بلکه بحث شفاف‌سازی بود. خودم طرفدار نکونام  هستم و به مربی داخلی عرق دارم و می‌خواهم که تیم استقلال موفق شود. دنبال جایگاه چهارمی یا پنجمی نیستم بلکه می‌خواهم تیم استقلال نه فقط در ایران که در آسیا اول شود. می‌دانید که حوزه کاری من مسائل مالی است. اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه دنبال جذب بازیکنان خوب و مسائل فوتبالی هستند تا آقا جواد را کمک کنیم. دغدغه کنونی استقلال مسائل مالی است. مسائل نه فقط جذب اسپانسر بلکه بتوانیم تسهیلاتی گرفته شود و منابع مالی به باشگاه تزریق شود تا باشگاه بتواند به موقع به تعهدات مالی‌اش به کادر فنی، بازیکنان و کسانی که از باشگاه طلبکارند، عمل کند تا خدای ناکرده دچار مشکل نشویم.

وی در مورد مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد و به مذاق هواداران خوش نیامد گفت:  شاید این مصاحبه یک جور دیگر جلوه داده شد و سوتفاهم پیش‌آورد. بحث من این بود که اگر در مسائل مالی باشگاه مشکلی داریم این مسئله ربطی به کسی ندارد. قراردادهای بچه‌ها ۲ سال پیش بسته شده و اکنون تبدیل به چالشی برای باشگاه شده است. مالیات می‌آید حساب من را می‌بندد، بیمه می‌آید از حساب من پول برداشت می‌کند. این مشکلات در واقع اداری است و مرتبط به شخص خاصی نیست. من نه از شخصی حمایت می‌کنم نه فلان شخص را می‌شناسم. گفتم اگر آن شخص به باشگاه بیاید او را نمی‌شناسم اما بحث من مربوط به جواد نکونام نبوده است. من از نکونام همچنان حمایت می‌کنم. ما یک تیم  هستیم باشگاه، مدیریت، کادر فنی و همه دست به دست هم داده‌ایم در جهت تعالی باشگاه؛  قرار نیست که من خودزنی کنم و کسی را زیر سؤال ببرم. من کاری به شخصی ندارم اما اگر در باشگاه پول داشتیم و می‌توانستیم به تعهدات‌مان عمل کنیم و بازیکنان خوب بخریم و بدهی بازیکنان را بدهیم خواه ناخواه این مشکلات پیش نمی‌آمد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: اصل کار مسائل مالی است. دوستان ممکن است بگویند اینها می‌گویند این هفته و آن هفته اما هم براساس قول‌هایی که به ما می‌دهند صحبت می‌کنیم. اما منابع مالی قطعاً به باشگاه تزریق خواهد شد و حساب مالی‌مان باز خواهد شد و می‌توانیم به تعهدات‌مان نسبت به کادر فنی و بازیکنان عمل کنیم. هفته آینده وقتی اسپانسرهای باشگاه مشخص شود تبلیغات روی پیراهن ما هم مشخص خواهد شد.

وی در مورد اینکه اکنون گفت قراردادهای ۲ سال پیش دردسرساز شده است، عنوان کرد: قراردادها دو ساله بسته شده و حتی بازیکنی که قرارداد داشته با متمم قرارداد مبلغ قرارداد ۲.۵ میلیاردی تبدیل به ۱۲ میلیارد تومان شده  است بدون هیچ کارشناسی که برای خودمان هم جای تعجب بود و اینکه چطور می‌شود قرارداد ۲.۵ میلیاردی ۱۲ میلیارد تومان و قرارداد ۳ میلیاردی ۱۵ میلیارد تومان می‌شود چه چیزی و چه خط‌کشی موجود بوده است این مسائل در حال پیگیری است، از طریق دوستان بازرسی و قضایی در حال پیگیری است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد ورزشگاه مرغوب‌کار گفت: این ورزشگاه در رهن بانک است و ماهیانه قسط‌های ۸میلیارد ۶۰۰ میلیون تومانی داریم که پرداخت نشده است و باید برای این اقساط و ورزشگاه مرغوب‌کار فکری کنیم تا از رهن بانک خارج شود و خدای ناکرده بحث بدهی ما را دچار مشکل نکند. ضمن اینکه بخشی از ورزشگاه مرغوب‌کار با قراردادی ۱۰ ساله واگذار شده است و در حال پیگیری آن هستیم تا ببینیم به چه شکلی است بخش حقوقی ما هم در حال پیگیری است.

عضو هیأت مدیره استقلال در مورد اینکه چه کسی قراردادهای بازیکنان را در رسانه‌ها منتشر می‌کند چون این مسئله باعث دردسر برای بازیکنان شده است، اظهار داشت: یک بخش از این قراردادها در بخش مالی ما است و بخش دیگر هم در سازمان لیگ است. در حوزه ما خودمان آن را بسته‌ایم اما این بی‌اخلاقی است. خودمان هم انتشار قراردادها را رد می‌کنیم به شدت هم مخالف این قضیه هستیم و در این چارچوب این مسئله را پیگیری کرده‌‌ایم و می‌دانیم کار چه کسی است و مشخص شده است. آن شخص در یک خبرگزاری قرارداد را منتشر کرده است.

خانی در مورد اینکه مسئول مالی باشگاه برکنار شده است یا نه، گفت: بله، برکنار شده است.

پایان پیام/


منبع خبر «» است و قالب خبرخوان وردپرس شهر خبر | قالب خبرخوان ایرانی شهرخبر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 409 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب خبرخوان وردپرس شهر خبر | قالب خبرخوان ایرانی شهرخبر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
9 ماه پيش [ 262 بازدید ]
9 ماه پيش [ 245 بازدید ]
9 ماه پيش [ 239 بازدید ]
9 ماه پيش [ 236 بازدید ]
9 ماه پيش [ 195 بازدید ]
9 ماه پيش [ 186 بازدید ]
9 ماه پيش [ 185 بازدید ]
9 ماه پيش [ 160 بازدید ]
9 ماه پيش [ 154 بازدید ]
9 ماه پيش [ 147 بازدید ]
9 ماه پيش [ 140 بازدید ]
9 ماه پيش [ 138 بازدید ]
9 ماه پيش [ 135 بازدید ]
9 ماه پيش [ 126 بازدید ]
9 ماه پيش [ 120 بازدید ]
9 ماه پيش [ 118 بازدید ]
9 ماه پيش [ 116 بازدید ]
9 ماه پيش [ 114 بازدید ]
9 ماه پيش [ 113 بازدید ]
9 ماه پيش [ 110 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 262 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 239 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 138 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 114 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 113 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 100 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 186 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 102 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 97 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 95 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 94 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 86 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 87 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 87 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 90 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 31 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 25 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 106 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 87 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 120 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 140 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 97 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 38 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 33 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 185 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 99 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 34 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 90 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 85 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 36 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 95 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 98 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 30 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 92 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 93 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 90 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 89 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 88 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 91 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید