شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ /
406
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
140 بازدید
۰

خطیبی: پیکان بهترین نقل‌وانتقالات را داشت، اما فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با استفاده از بازیکنان جوان و هزینه‌ کمی که انجام دادیم بهترین نقل و انتقالات را داشتیم.



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی در مورد بازگشت خود به عرصه سرمربیگری در لیگ برتر پس از یک تجربه موفق مدیریتی در باشگاه مس سونگون اظهار داشت: مدیریت من مقطعی بود زیرا کار من سرمربیگری است و اگر در مدیریت مس سونگون می‌ماندم به لباسی که به عنوان سرمربی می‌پوشم بی‌احترامی می‌کردم. در مقطعی قول دادم به تیمی که در لیگ دو خریداری شده بود سروسامان بدهم که خدا را شکر این امر با موفقیت انجام شد. 

وی افزود:‌ پس از صعود مس سونگون دنبال این بودم تا بار دیگر به کار خودم بیایم چند پیشنهاد داشتم اما به باشگاه قدیمی بزرگ و دارای امکانات خوب آمدم که از همه مهم‌تر فلسفه‌اش جوان‌گرایی است. این فلسفه با کار من یکسان است. امیدوارم بتوانیم در پیکان کار بزرگی انجام بدهیم. هر جا رفته‌ام از خود یک یادگاری گذاشته‌ام و امیدوارم در پیکان نیز یک یادگاری خوب بگذارم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: پیکان تیم جوانی است و اگر بخواهند نقل و انتقالات لیگ برتر را لحاظ کنند پیکان بهترین عملکرد را داشته زیرا با کمترین هزینه و بیشترین جوان بسته شده است. اگر تیم باشگاهی بتواند برای آینده فوتبال ایران سرمایه‌گذاری کرده و بازیکن‌سازی کند بهترین باشگاه است. همه بلد هستند و حتی شما هم می‌توانید با در اختیار داشتن پول بهترین بازیکنان را بیاورید اما باید به باشگاه‌هایی که بازیکنان جوان می‌آورند نیز توجه کرد. قطعاً مانند سال‌های گذشته که من در تیم‌های مختلف بوده‌ام امسال نیز در پیکان ۵-۶ بازیکن رو خواهند شد و حتی یک تا دو نفر می‌توانند به تیم ملی برسند.

خطیبی در خصوص اینکه پیکان سال گذشته جوان‌ترین تیم لیگ برتر بود و در شرایطی که سال گذشته فقط ۱۲ گل به ثمر رساند به سختی در لیگ برتر ماندگار شد و با این وضعیت امسال هم ادامه روند جوان‌گرایی ممکن است تبعاتی برای خودروسازان داشته باشد، عنوان کرد: کادر فنی قبلی پیکان هم زحمت کشید اما میانگین سنی امسال تیم ما پایین‌‌تر از سال قبل است البته به این تیم ایمان دارم. باید در دیدارهای  تدارکاتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کردیم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد تا اعتمادبه‌نفس بازیکنان نیز بیشتر شود. مطمئن باشید تا پایان فصل نتایج خیلی خوبی خواهیم گرفت و رتبه‌ بهتری نسبت به فصل گذشته کسب می‌کنیم. 

وی در مورد محل میزبانی پیکان در فصل آینده لیگ برتر گفت: در ورزشگاه دستگردی از بازی‌های خود میزبانی می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه پیکان به دلیل جوانی فصل گذشته از لحاظ داوری سرش بریده شد و آیا این فصل از چنین موضوعی بیم ندارد، عنوان کرد: در بازی تدارکاتی با استقلال هم تیم ما از داوری ضربه خورد  اما بیشتر قصد داشتیم روی اعتماد به نفس بچه‌ها کار کنیم. تیم ما چهار بازی تدارکاتی انجام داد که در هر دیدار پیشرفت کرد. قطعاً هرچه بیشتر بازی کرده و دیدارهای رسمی بیشتری به میدان برویم وضعیت بهتر خواهد شد. شرایط فصل گذشته را تغییر دادن راحت نیست.

خطیبی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتید تیم ما در فصل گذشته فقط ۱۲ گل زد که برای یک تیم لیگ برتری مناسب نیست. همیشه دوست دارم تیم من هجومی بازی کند. مساوی و صفر بر صفر را  دوست ندارم و مساوی ۲ بر ۲ را ترجیح می‌دهم. دوست دارم پیکان فوتبال بازی کند و قطعاً تغییر سیستم ما با این بچه‌‌ها به مرور زمان جا خواهد افتاد. 

وی در مورد دیدار دوستانه روز گذشته پیکان مقابل تراکتور و اینکه به عنوان فردی که سابقه خوبی در جمع سرخ‌پوشان تبریزی داشته شرایط را برای پاکو خمز چگونه ارزیابی می‌کند، گفت:‌ هر موقع پول نیست می‌گویند رسول خطیبی به تبریز بیا، بدون هیچ چیز و در شرایطی که یک ماه تا آغاز لیگ قهرمانان  آسیا زمان داشتیم به تراکتور رفتم و برای اولین‌بار از مرحله گروهی صعود کردیم. در لیگ برتر هم چهارم شدیم. آنجا یک یادگاری خوب گذاشتم آن هم در شرایطی که تیم را خودم نبسته بودم و برخی از بازیکنانش را هیچکس نمی‌شناخت. اکنون هم دوست داریم تراکتور با خمز آن بالاها بماند زیرا او یکی از باکیفیت‌ترین سرمربیان ایران است. ایرادی ندارد بدون پول به تبریز رفته‌ایم و هر زمان بخواهند می‌رویم زیرا تراکتور تیم شهرمان است. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: روز گذشته برای هر دو تیم بازی خیلی خوبی بود از باشگاه تراکتور به دلیل دعوت کردن تیم ما و انجام‌ دادن کارهای سفر تشکر می‌کنم. زنوزی در این باشگاه کارهای بزرگی انجام می‌دهد و امیدوارم امسال نتیجه بگیرند چه من باشم یا نباشم کل فوتبال ایران می‌گویند این فوتبال یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است. امیدوارم امسال بتوانند قهرمان شوند. 

خطیبی در مورد احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید به پیکان عنوان کرد: قطعاً بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا سه بازیکن باتجربه و با کیفیت به پیکان اضافه می‌شود، از مسئولان باشگاه و هیأت مدیره نیز که ما را همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. 

پایان پیام/


منبع خبر «» است و قالب خبرخوان وردپرس شهر خبر | قالب خبرخوان ایرانی شهرخبر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 406 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09800000000  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه قالب خبرخوان وردپرس شهر خبر | قالب خبرخوان ایرانی شهرخبر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
9 ماه پيش [ 261 بازدید ]
9 ماه پيش [ 244 بازدید ]
9 ماه پيش [ 239 بازدید ]
9 ماه پيش [ 236 بازدید ]
9 ماه پيش [ 195 بازدید ]
9 ماه پيش [ 186 بازدید ]
9 ماه پيش [ 185 بازدید ]
9 ماه پيش [ 159 بازدید ]
9 ماه پيش [ 154 بازدید ]
9 ماه پيش [ 147 بازدید ]
9 ماه پيش [ 140 بازدید ]
9 ماه پيش [ 137 بازدید ]
9 ماه پيش [ 134 بازدید ]
9 ماه پيش [ 125 بازدید ]
9 ماه پيش [ 120 بازدید ]
9 ماه پيش [ 118 بازدید ]
9 ماه پيش [ 116 بازدید ]
9 ماه پيش [ 114 بازدید ]
9 ماه پيش [ 113 بازدید ]
9 ماه پيش [ 110 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 261 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 239 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 137 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 114 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 113 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 100 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 186 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 101 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 96 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 95 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 94 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 85 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 86 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 87 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 90 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 30 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 25 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 105 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 87 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 120 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 125 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 92 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 88 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 90 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 185 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 93 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 33 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 95 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 84 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 99 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 97 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 30 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 36 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 90 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 91 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 37 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 98 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 33 بازدید ]
خبرگزاری فارس 9 ماه پيش [ 89 بازدید ]

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید